Rukensema bende 40+3üm pazartesi günü tam 40.haftamda açılmam olduğunu öğrendim 2 santimdi bugün gittim 3 santim olmuş doktor bu akşam ya da yarına doğum başlar dedi bekliyorum ama gerçekten çok psikolojim bozuldu uzaktan söylemesi kolay 40 hafta diye ama o çocuğu doğuramayacağım psikolojisine girince gerçekten işler değişiyormuş açılmamı neyin başlattığını bilmiyorum ama sana söyleyeyim yaptıklarımı ahududu çayı içtim düzenli hurma yedim ve düzenli squat yaptım ananas yedim yani aklına gelebilecek çoğu şeyi yaptım hangisi başlattı bilmiyorum ama squat olduğunu düşünüyorum inşallah seninde en kısa zamanda açılman olur inşallah kolay bir doğum geçirirsin ama en önemli bebişini sağlıkla kucağına alman bunu unutma 🥰🥰