Linaeliff Bende 36.haftamdayim doktorum artık doğsa bile küveze girmez solunum sıkıntısı yoksa dedi ki bazen 40.haftada doğum yapan gebelerim de bile kuveze girme olabiliyor dedi.bunu net bir şekilde söyleyemeyiz kimse bilemez kuvez olayını dedi
Esmaa-ess Sbdbdbsh Eğer hareketler düzensiz olmaya devam ederse sezaryan olacak ama inşallah düzelir 40.haftamı doldururum normal istiyordum çünkü
Beyzanurzorer Esmaa-ess yok yok hareketliydi ama benim suyum azaldığı için acil doğuma alındım ondan erken oldu
feyzaa34 Sbdbdbsh tansiyonum var suni ile erken doğurcam doktorum karar verdi canım😘 ilkinide öyle doğurdum
Cicekler Sbdbdbsh ben 36+6 da sezeryan doğum yaptım ilk iki gün iyiydi küveze girmedi yanımdaydı taburcu olacağımız gün enfeksiyon sebebiyle solunum sıkıntısı yaşadı 1 hafta yoğun bakımda kaldı
Umay21 Sbdbdbsh benim erken doğum riskim var canım 33 haftalıkken doğumum başladı doktorum serumlarla durdurdu şimdi doğsa bile belki küveze girmez ama yinede riske atmayalım anne karnında durması daha iyi dedi 36 hafta da doğarsa hiç küveze girmez doğum anında bir sorun yaşamazsak tabii dedi