BabyBabyy01 Sbdbdbsh ben 36+2de yaptım normal doğum 2.580 doğdu herhangi bi sıkıntı çıkmadı şükür bide kilosuna bağlı düşük ağırlıkta büyük ihtimal kuveze alabiliyolar
Kelebekkannesi Kızlar böyle 36 ya da 37 de gelmesini sağlayan şeyler varmı ? Yani bol hareket squat hurma ada çayı bunları yapıyor muydunuz
Sbdbdbsh Kelebekkannesi ya canım bende gelsin istiyorum ama benimki sezeryan doktorum ağrın varsa gel erkene alırız diyor korkuyorum Kuveze girir diye onyzuden idare edicem
Esmaa-ess Beyzanurzorer Bebeğiniz hareketlimiydi benim bu haftada çok hareketsiz kalıyor çok zor hissediyorum korkuyorum nstye giriyorum her gün
feyzaa34 Sbdbdbsh arkadaşım yaptı 36 da girmedi bende 37 de doğurdum benim kızımda girmedi bunuda 36-37 gibi doğurcam girmez inşallah
Esmaa-ess Sbdbdbsh Bende 36 haftalığım bebeğin hareketleri düzensiz her gün nst ye girmeye başladım doktorum doğumunu yaparsak bile %90 küvüze girmez dedi
Sbdbdbsh Esmaa-ess benimde eskiye göre az bişi hareketsiz ama son aylarda olduğu için normalmiş tatlım
Beyzanurzorer Esmaa-ess yok yok hareketliydi ama benim suyum azaldığı için acil doğuma alındım ondan erken oldu
feyzaa34 Sbdbdbsh tansiyonum var suni ile erken doğurcam doktorum karar verdi canım😘 ilkinide öyle doğurdum