Nnurdan ben gittin hastaneye doktor mega sisterna megna denildi bebeğin boşluğu 12mm olmuştu doktor dedi ultrasonda gördüğüm kadarıyla herşey normal sadece genişliği 12mm buda ilerde nasıl birşeyle karşılaştırır bilmiyorum kötüde olabilir iyide olabilir eğer kesin birşey şimdi ogrenmek isterseniz bebekten sıvı yada kan alcaz kötü birşey çıkarsa aldırmak isterseniz dedi İstanbul’a gidip heyet karşısına çıkıp sizin bu bebegi aldırıp aldirmiycagina karar verecek ben kabul etmedim 29+3haftalik hamileyim bebeğim doğsun daha gelişmemiş küçücük çocuk