Merveeayaz Nnurdan canım benimde 2li testim öyle ciisti binde bir ihtimal deyip benimde o bölüme yönlendirdi hiç gitmedim bile ne gelirse Rabbimden dedim çok şükür 36 haftalık hamileyim kızım gayet sağlıklı ne olursa kabulum dersen hiç gitme karından sıvı aldirmakta işinde iyi olmayan biri yapınca riskli bebeği kaybetme riskin bile var hiç gerek yok zaten bu testlerde 25 yaş üstü herkesde bı risk cikiyo hiç kafana takma bence hicde gitme
birkizbirerkekannesi Nnurdan Perinatoloji bölümü bebeği, organlarını, plesenteyi, damarları vs vs her şeyi detaylı kontrol ediyor. Benide gecen hafta yönlendirdi doktorum cok şükür kafamız rahat etti detaylıca bakıldı. Sıkıntıyı görmek adına o bölüme yonlendirmistir.
Seyda5234 Nnurdan Sıvı alımı için yolladilarsa gittiniz hastanede size imza attırıyorlar Ben cerahpasa da 22 haftalıkken amniyosentez ve kordosentez yaptırdım mecbur beyninde sıkıntı oldugunu için Sizin onayınız olmadan o işlemi gerçekleştiremezler Kaç haftaliksiniz detaylı ultrasona bı girin perinotoloji Dr ne diyor
esradmrz Nnurdan merhaba perinatolog sadece sıvı işlemini gerçekleştiren doktor demek değil aslında . Sizi aslında erken dönem detaylı ultrasona yönlendirmiş 12. 13.haftalarda da erken detaylı ultrason yapılıyor. 20. haftada tekrar giriyorsunuz. 12.haftalarda yapılan testte bu ikili testin yüksek çıkmasının down sendromu dışında başka sebepleri de olabiliyor mesela erken dogum riski preeklamsi kan pıhtılaşması vs. Muhtemelen bunları da erken teşhis ettirmek için yönlendirdi sizi. Ben iyiki erkem dönemde gittim erkenden coraspirin başlayarak başka yaşanacak sıkıntıları gördüm siz de aksatmadan gidin lütfen.
Busra_aras Nnurdan bende bugün gittim bebeğin kafatası geniş dedi perinatolojiye gönderdi beni riski ne çok merak ediyorum ve korkuyorum
esradmrz Nnurdan bu yazdıgım da sizi korkutmasın içiniz rahatlıyor gidince. Amniyonsentezi yaptırsa mıydım gibi bi çelişkiyi bu doktorlar daha net ifade ediyor bence. o yüzden normal kadın dogum uzmanıları perinatologa yönlendiriyır. o kdr detaylı bakılıyor ki tabiki bu haftalar teşhis için çok erken ama bariz sorunlar varsa onu öğrenmiş oluyorsunuz.O yüzden gitmenizi öneriyorum.İnşallah güzel haberlerinizi alırız.
Nnurdan Busra_aras sizde güzel haberler alın İnşALLAH bende yarın gidicem burdan bilgi verelim birbirimize canım güzel haberler alalım ALLAH ın izniyle
Busra_aras Nnurdan ben gittin hastaneye doktor mega sisterna megna denildi bebeğin boşluğu 12mm olmuştu doktor dedi ultrasonda gördüğüm kadarıyla herşey normal sadece genişliği 12mm buda ilerde nasıl birşeyle karşılaştırır bilmiyorum kötüde olabilir iyide olabilir eğer kesin birşey şimdi ogrenmek isterseniz bebekten sıvı yada kan alcaz kötü birşey çıkarsa aldırmak isterseniz dedi İstanbul’a gidip heyet karşısına çıkıp sizin bu bebegi aldırıp aldirmiycagina karar verecek ben kabul etmedim 29+3haftalik hamileyim bebeğim doğsun daha gelişmemiş küçücük çocuk
Eylul_2 Benim ikili riskli çıktı perinataloga gittim baya detaylı baktı ve organlarda hiç bir sıkıntı görmedi canım içim rahat etti 17.haftamdayim 22 de tekrar detaylı için gideceğim
Nnurdan Eylul_2 çok şükür umarım benimde herşey güzel çıkar, hepimize sağlıklı evlatlar versin RABBİM