Yagmurdgdgn13 Meryyyyyy ben çocuğuma huggies in bezini de ıslak mendilini de içim çok rahat kullanıyordum çok memnundum. Ama her zaman bulamadığım için primiya geçmiştim bu bebeğimde de prima kullanırım
Cicilibicili elaweannesi çok şükür ben pişik sorunu yaşamadım. İlk zamanlar pamuk sonra sleepy kullandım. Uzun süre pis bezle bırakmadım. Rutin şekilde mustela sürdüm pişik olacağını anladığımda hemen sudocrem sürdüm.
Byz_C Fatmanureser yok ıslaklığı gitmiyo nemli bırakıyoruz ince buzdolabı poşetlerinde koruyoruz. Pakette kullanmak yerine bu şekilde kullanıcam saf su çok daha sağlıklı bebekler için .