Islak mendillerin hepsinde illa ki kimyasal içeren maddeler vardır diye düşünüyorum o yüzden sadece yumuşaklığına bakarak almayı düşünüyorum ben. Alıp paketin hepsini suya koyup bi gece bekletip fazla suyunu aldıktan sonra buzdolabı poşetlerinde muhafaza etmeyi düşünüyorum inşallah. Ablam hep bu yöntemi kullandı ve bebeğinde ne alerji ne pişik hiç bişey yaşamadı.