Aysenurcaliskannn34 ben kürtaj 10 Nisa’nda oldum bebeğim ölü olduğu için 35 gün sonra adet oldum şimdi çok şükür şimdi hamileyim 1.5 aylık herşey yolunda ama kanamam var yatmam gerek sürekli herşey için sana yardımcı olabilirim instagramdan da ekleyebilirsin