Aysenurcaliskannn34 Erkenden korunmayı bırakmayın🙏🏼 Ben de 9 haftalık gebeliğimde kalp atışı duyulamadığı için kürtaj oldum. 3 ay korundum, doktorum 3-6 ay tavsiye etti. Rahim kendini ne kadar toparlarsa yeni oluşacak gebelik için o kadar önemli bir zemin oluşuyor🙏🏼 Şimdi tekrar hamileyim ve 33+1 olduk. Şükürler olsun sorunsuz geçiyor, ben 6 ay korundum.