gulsumnur evet 36 haftalık olduk çok şükür benim ultrasonda her şey yolunda. Iyi bir perinatolog da kontrol olursanız onlar zaten çok güzel inceliyor. Ben hiç aldırmayı düşünmedim o yüzden ultrason benim için yeterli oldu. Açıkçası 2li test gibi bilgisayar ortamında değerlendirilen bir teste ne kadar güvenilir bilmiyorum bir de etrafımda çok kişinin riskli geldi hepsinin bebekleri sağlıklı çok şükür. Rabbim inşallah bize de nasip etsin sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı 🤲