Fonay bak işte pazartesi aynı akıntı bende de oldu hatta çok yoğun kıvamlıydı nişan sandım ve o zamandan beri adet ağrısı gibi ağrılarım çok arttı ama doktorum önemli bişey değildir dedi benimde hevesim kırıldı, neden pazartesiye kadar bekliyorlar canım aslında daha vaktin var kendi ağrın başlayabilir son 2 3 gün kala da, sen istiyor musun sezeryan