Feyekun Makskala 34 haftalıktı tansiyonum 16 lara çıkıyordu ve suan hala çıkıyor takipte kakıyoruz ilaç kullanıyorum geçecek diyorlar bende geçer diye Ümit ediyorum geçer inşallah Rabbim Şafii ismi ile herkese şifa versin
Nagihaden Feyekun bende 37 haftalık hamileyim ve tansiyonum düşmüyor 14-15-16 değişiyor genellikle. Alfamed kullanıyorum ama bir etkisi olmuyor bana
Ozge2805 Esrahaliscelik söylediğin tansiyonlar gayet normal canım . Bebegin için muz ceviz kaşar peyniri cici bebe bisküvi süt yoğurt pekmez ye benim tosun 2 haftada 550 gram almış 🤭 bu ara çok tüketmiştim
Esrahaliscelik Ozge2805 hepsını çok tüketiyorum gecen hafta gıttıgımde bır haftada sadece 55 gr almıştı paZartesı tekrardan gıdecem İnşallah bıraz fazla almıştır bu hafta 😕