Okadar cok üzgünüm ki. 2 aydır ilaç tedavisi görüyoruz 4 yıldır evliyiz ama yok olmuyor. Bende tembellik varmış eşimdede morfoloji cıktı. Ama doktor hamile kalmaya engel değil diyor. Gecen ayda 27. Gunde regl oldum bugunde 27. Gun cok üzülüyorum 😓😓😓 bu ay daha bi umutluydum akşam eşime adet oldugumu nasıl soyleyeceğim bilmiyorum 😞😞