Kilic95 DerinMavii neden az oldugunu hissettiniz ki bu aylarda daha cok kilo aliyor bebekler ben 32de gittim 1900du kilosu normal dedi doktor.
Shnern DerinMavii bence çok güzel cnm bende 32 de 2450 idi ama korkuyorum hızlı ilerliyor diye ben OMEGA 3 kullandım bide delta geçirdim o dönem çok şey yaptım ölmezler bal vs ondanmi ileri oldu anlamadım
Shnern DerinMavii ben çok yemek yiyen birisi değilim iki.ogun yerim . Kaşar oeyniri , keçiboynuzu pekmezi , normal pekmez, üzüm şeftali , muz yoğurt süt , sabahları yumurta bunlar güzel kilo yapıyor
Haticeey Smrzen Benim kızımda 30+ 3 de 1550 gramdı şuan 32+3 günlük olduk haftaya perşembe kontrolümüz var kaç olduk acaba 😇
mercanmeb Böyle postları okuyunca çok üzülüyorum. Benim bebeğim çok kilolu endişe ediyorum sağlığından
DerinMavii mercanmeb neden şekeriniz mi var. Bende çok küçük olur hastalanır diye korkuyorum keşke normal olsa ama işte ve çevremdekiler hep senin bebegin küçük olcak diyorlar kendimde kilo almadım küçükse küçük büyükse büyük insanlar hep konuşur
mercanmeb DerinMavii evet hem şeker hem genetik. Şeker var ama şükür hareketleri de suyu da iyi ama böyle giderse normal doğuramazsın dedi doktorum. Ama ne yapsam olmuyor bir haftada 300gr almış 😪 sağlıklı olsun önemli olan o tabi de ne diyim
balpetegim_35 DerinMavii bizde yarın gitçez doktora . En son 31 haftalıkken gittik 2 kiloydu şimdi kaç oldu acaba 😇
_yagmurcuum_ mercanmeb siz kaç kilo aldınız peki bu dönemde bende şeker sınır değerde çıktı hafif diyet uyguluyoruz ama 15 günde 2.5 kg aldım 30+0 1620 gram geldi bebek hakkında iyi dedi doktorum ama benim için hızlı aldığımı böyle giderse sıkı diyet vermesi gerektiğini söyledi
Ylzz00 DerinMavii 2500 dedi iri dedi banada normal okursa zorlar dedi bana göre normal ama bilemedim 🤷♀️🙄