gulsah_2013 Ben de iki gün önce 50 mg yaptırdım ilk saatte 220 çıktı acilen dahiliye ye yönlendirildim şeker ölçüm aleti verdi 1 hafta diyetle beraber ölçüm yapıcam haftaya ilaç kullanıp kullanmayacağım belli olacak nasıl devam edecek bilmiyorum bundan sonra
-_LiyuzaMomm gulsah_2013 Diyet ile düzelir inşallah benim düzene girdi ilaç kullanmaya gerek kalmadı çok şükür ☺️
-_LiyuzaMomm Ozlem2904 yok hayır istifra etmedim bana 10 dakika içinde bitir dediler ben 5 dakikada bitirdim ☺️
Ozlem2904 -_LiyuzaMomm ben tam b saate 5dk kala istifra ettimde acaba ondan m dusuk cikti benimki 🤔 sizin b saat sonrasi yuksek cikmisti ya sanirim
-_LiyuzaMomm Sabirellaaaa evet aynen bebeğe zararı olacağı için dikkat ediyoruz zaten ben de ilk hafta çok sıktım canımı ama stres daha kötüymüş şekeri yükseltiyormuş şuan alıştım haftaya kontrol var bakalım nasıl olacak ☺️ Bende 58 kiloda kaldım 3 haftadır kilo almıyorum
-_LiyuzaMomm Kilicbebek ben de öyle . Arada denemek amaçlı börek yedim makarna yedim felan yine normal çıktı benim de haftaya kontrol var 1 aylık diyet sonucu bakalım bebiş nasıl umarım herşey yolundadır ☺️
-_LiyuzaMomm Ozlem2904 benim açlık normal çıktı 77ydi sanırım. 1.saat 196 2.saat 134 çıktı. 1.saat yüksek çıktığı için diyetisyene yönlendirdi doktorum
-_LiyuzaMomm Ozlem2904 ya sütlaç vs yapayım da şeker de yasak. Çaya kahveye atılan şekeri de kullanma dedi diyetisyen. Şekersiz hiçbir şeyin tadı yok ki. Ben arada atıyorum valla çaya kahveye onlar şekersiz hiç içilmiyor ki
Sogancik -_LiyuzaMomm canım sütlactan ziyade muhalleb yap. Pirinç olmasın. Bana diyetisyenim öyle dedi.
Ozlem2904 Sabirellaaaa mutlaka evde yuruyus yapin yurus yapmak sekeri dusurur daha kolay kontrol altina alirsiniz. Annemdede oyleydi
-_LiyuzaMomm Ozlem2904 ben de günlük yarım saat yürümeye çalışıyorum çıkıp yarım saat yürüyüp geliyorum gidemezsem evin içinde aktif oluyorum
Ozlem2904 -_LiyuzaMomm 196 cok, benim açlik 88 1.saat sonrasi 136 2.saat sonrasi 77 cikmisti istifra 2. dusmeye sebeb olmus olabilir belki 🤷♀️
-_LiyuzaMomm Sogancik evet doğru pirinç de yasak unuttum şuan 😅😅 tamam canım onu denerim çok teşekkür ederim ❤️