Arkadaşlar ben şeker yükleme testi yaptırdım sadece birinci saat yüksek çıktı. 3 haftadır diyet ve ölçüm yapıyorum . Ölçüm sonuçlarında değerlerim hep normal çıkıyor. Aynı durumda olanlar arada tatlı,çikolata vs yemiyor musunuz hiçbir şekilde. Her gün olmasa da arada pasta veya börek vs yesem ne olur ?