Minikmucizemmm Glmsr bende aynı çantayı aldım siyahını çok beğendim içi falan baya derin kullanışlı gibi bakıcaz artık ☺️ 140 tl falandı
Glmsr Deletedmom18 güle güle kullanılsın hepsi inşallah canm gerçekten öyle para tuzağı hepsi çok güzel yapmışsın uyguna mal etmişsin hepsini zaten bir iki gün kullanılacak şeyler 👍🏼🤗
Deletedmom18 Glmsr amin canım sağolasın sende bebeğini sağlıkla al kucağına inşallah uzun hayırlı ömürler diliyorum
Bahar9235 Glmsr deri indirimdeydi 130 a aldım yanlarında da yerleri var şişe koyma yeri gibi biberon felan oluyor rahatlıkla eve gelince denedimde 2 gözü var büyük ikiside önündede fermuarlı göz var emzik ağız bezi felan koyulabilir
Glmsr EMFE Evet ınstagramda görmüştüm onu da hoş görünüyor ama netten alışveriş yapma konusunda emin olamıyorum bi türlü 🤔
Kivito Glmsr normalde 400 tl bişiydi bende indirimli sanırım 200 yada 250 civarında aldım en büyük modeli ama model ismini unuttumsırt çantalı
Kivito Glmsr e bebekde çantalarda indirim var bakmak istersen eğer lassig markayı tavsiye ederim istediğin modelini alabilirsin
Gozdealpu Evimde çok fazla sırt çantası olduğu için bebek çantası almadım. Bi tanesini bebeğime ayıracam. Tacı ve terliği kendim yapıyorum. Diğer tüm hediyelikleri de kendim yapıyorum. 2 pamuk yastığı var. Dün de civilden 4 tane elyaf yastık aldım. İlk dönemler yastık kullanmayı pek önermiyorlar. Ben puset içinde araba içinde falan kullanacağım onları. Bebek arabası da büyük ihtimalle weego olacak kardeşim kullanıyor çok memnun
Glmsr Gozdealpu teşekkür ederm canm doğru ya yastık pusette ve bebek arabasında da lazm olacak ben acıdan düşünmemiştim en iyisi anneme minik bir yastık yaptrmak
Berfin002 Glmsr Evet yaa işk çoçuğumuz herşeyi.olsun en güzeli olsun istiyoruz ama el insaf yani eşime kıyamıyorum al diyor ama yazık günah akşama kadar canı çıkıyor zaten doğum zamanı çok sıkışacak ne gerek var
Glmsr Berfin002 bencede bende kendim de çalışıyorum ama yinede para veremiyorum kıyafetleri zaten bir dünya para tutuyor ve çok kısa bir süre giyecek sanirim sürekli alışveriş yapcaz 😆