Kumsal0920 doktorunuz kızmıyor mu acaba? Ben 30 haftalığım 13 kg aldım doktorum kızıyor neden yürüyüş yapmıyorsun diyor görenler asla kilo aldığımı düşünmüyor tipim hala aynı bu kilo neremde çözemiyorum az yiyorum kepek ekmeği 1 dilim tüketiyorum ama şekerimin biri sınır değerde bu sebepten alıyorum sizin doktor birşey diyor mu kilonuz için gelecek aya kadar 1kg sınır koydu doktorum nasıl olacaksa 🥺