Deletedmom9823 Kızlar sıcağı sever derler benimki çok memnun halinden havalar soğudu aslında ama erkek bebekler sanırım çok sıcağı sevmiyolar. Ben dogalgazi da 2 gündür yakıyorum nolur nolmaz diye 35 de yakıyorum. Sıcak oldu mu benimki kendinden geciyo valla çok güzel uyuyo