Berraeva Deletedmom9823 Ahaha yok bizim kız biraz gazliydi başlarda banyo yapınca bayılıp uyuyodu ben de rahatlasın uyusun ben de isimi gücümü yapayım diye ha bire yıkıyodum 😂😂
Deletedmom9823 Berraeva benimkide çok gazlı ama gündüz uyuyunca gece uyumuyo 😀 bi tercih yapmak zorunda oluyorum ya gece ya gündüz
Dilekcnkn Deletedmom9823 Oyyy maşallah bende ilk zamanlardaki gibi ha bire yatıyorum valla birde grip olmuşum bal limon oldum evin içinde 😂😂
Berraeva Deletedmom9823 Oy evet senin bebiş çok uyumuyo mecbur bi tercih yapacaksın benimki uyuyo hem gündüz hem gece çok şükür yarabbi 😅
Deletedmom9823 Berraeva Allahım nasip et ya nasip et banada ya dün varya gündüz toplasan 1 saat uyumuştur 10 dk 5 dk toplam
Berraeva Deletedmom9823 Aslında gazı olmasa çok güzel uyur da işte ah gaz yok mu. Hem gaz hem de uyuyamadikca daha da huysuzlaniyolar bi de Allah yardımcın olsun inşallah. Bu kiraz çekirdekli kemeri alacaktın noldu işe yaradı mı
hepoyleolurzaten Deletedmom9823 Ya benim oğlumda öyle ama biz atak haftasındayız ben ona bağlamak istiyorum 🤦🏻♀️
Dilekcnkn Deletedmom9823 Valla bacım ne bilim yaaa 38+4 oldum doğurmazsam pazartesi gideceğim kontrole artık doğurmak istiyorum bende geçenlerde ağrım çıktı ama bakalım açıklık falan yok daha 🤦♀️
Deletedmom9823 Berraeva aldımda pek işe yaradığı söylenilmez sıcak su torbasında buldm çareyi gece uyutunca ayaklarının altına koyuyorum daha çok işe yarıyo valla
Berraeva Deletedmom9823 Çok iyi düşünmüşsün sicak baya rahatlatiyo ben de şöyle bi tulum aldım geceleri içine koyuyorum baya sıcak olduğu için deliksiz uyuyo biraz da büyük aldim rahat etsin içinde diye normalde 2 saatte bir uyandırdı karnı acıkınca 1 haftadır bazen 4 saati bile buluyo uyanması
Deletedmom9823 Berraeva maşallah 🧿🧿🧿🧿 ya terlemiyo mu ben ince battaniyeyle yatırıyorum yine kafası fln su içinde oluyo evde doğalgazda yanmıyor yani
Kuben Herkese afiyet olsun❤️ değil kahve çayın bile tadını unuttum mastit ve yarık ağrıları yüzünden. Ben de artık huzurla emzirip kahve keyfi yapmak istiyorum😥
Esraali Kuben canım margarin sürdüm yunusattı sonra lansinoh sttecledim gögüsleirmi cok kanadı yarıldı gecti ama dene bi
Burcuduru Kuben gümüş kapakta buldum ben çareyi önceki doğumda ne meltem ne başka bisey fayda etmedi ins geçer cok zor bilirim
Berraeva Deletedmom9823 Kızlar sıcağı sever derler benimki çok memnun halinden havalar soğudu aslında ama erkek bebekler sanırım çok sıcağı sevmiyolar. Ben dogalgazi da 2 gündür yakıyorum nolur nolmaz diye 35 de yakıyorum. Sıcak oldu mu benimki kendinden geciyo valla çok güzel uyuyo
Berraeva Nymphadoraa Teşekkür ederiz 🥰 Avm’den almıştım aynı model değil ama aynı marka bendekinden şöyle linkini bıraktım 😊 https://ty.gl/l4ny8yju52