ilaydaC bende 2 buçuk senedir bekliyorum hiç gebe kalamadım sebepsiz infertile doktorlar şimdi de eşimin morfolojisi %1 ondan kaynaklı diyor sperm değeri 77 milyon ileri hareket faland abiyi ama doktorlar onu sebep görüyor bu ay klomen tedavisi görmüştüm yine 4. Deneme yAni klomenle yine adet oldum yine çok ağladım yarın doktora gideceğim inşalalh aşılama için işk adımı atacağız rabbim bu sınavımızda kolay eylesin inşallah emeklerimizi boşa çıkarmasın