Herkese merhabalar sevgili anneler ve hasretle anne olmayı bekleyenler. Sebepsiz infertiliteyle mücadelemin 3. Senesine doğru gidiyorum. Bugün itibariyle ekim ayımın misafiri de gelmiş bulunmakta. Yani umutlar kasıma kaldı. İlk defa bir post yayınlıyorum. Önceden sadece okuyordum, ama artık forumda daha aktif olmayı planlıyorum. Benimle birlikte süreci yaşayan mücadeleci anneler bu ay yeni umutlarla beklerken neler planlıyorsunuz biraz bahsedin birbirimize umut olalım. Ben bu ay hayıt denemek istiyorum mesela. Haydi şimdi sıra siz de 💆♀️