Elisaturgut Hilaliii benim de bebeğim test duruyor doktor 38 de alacağım dönmezse dedi 37+5 teyim şuan gün koyacağız yarın
Szeys Hilaliii İlkini 38+3 de olmuştum. İkinciyi de yarın 38+0 da olcam inşallah. Sağlığında da bi sıkıntı yaşamadık çok şükür. Bunda da yaşamayız inşallah. Ciğer geliştirici yapıldı ikisinde de her ihtimale karşı. Bugün yaptırdım iki doz birden
Evhanimi Hilaliii bende 38+3 ye alacak sezeryan 8 günüm kaldı planlı sezeryan da zaten 38 hafta doldumu alıyor benim üçüncü sezeryanim olacak