Hilaliii Kızlar puan 36 haftalık hamileyim doktorum 38 de bebeği alacağını söyledi kilosu 2700 varmı benim gibi 38 de sezaryene girecek olan veya giren bebişlerinizin sağlığı nasıldı
Zhraaltun Hilaliii Bnmde ilk gebeligim 38+2 de alındı cok sukur hc bi sknti olmadi suanda 36 haftalik hamileyim 38 de alcak allah nasip ederse
Cagla91 Hilaliii bende 38+3 te sezeryan olacağım kendi istediğimle kızım benimle aynı gün doğacak o yüzden sezeryan seçtim 🙏🙏🤗🧿
Hilaliii minikprensimmmm1234 sizin neden erken oldu yada erken mi sezaryen için bilmiyorum kafam çok karıştı
minikprensimmmm1234 Hilaliii Canım erken değil aslında 38. Haftada sezeryan olan çok kişi var ben normal doğum yapamayacaktım Çatı darlığı yüzünden bebeğin de gelişimi Bi kaç gün öndeydi doktor alalım artık dedi şükür Bi sıkıntı da yaşamadık
Leylaakcay @Nehir3351 37 den sonra kuveze girme ihtimali varmı acaba bende 38 oldum ama. biyanda, gelsin istiyorum biyanda da korkuyorum 😌
Zhraaltun Leylaakcay kuvez 40 tada olabilir canm o bebegin gelisimiyle yani daha dgrusu cigerle solunumla alakali 35 te dgan grmiyo ama 39 da dgan kuveze giriyo mesela onu hc duusnme
Kumsal0920 Hilaliii canım hiç de erken bi hafta değil benim de tüp bebek doktorum 38 hafta da sezeryanla alacak doktoruna güven bence benim 9 günüm kaldı
Cemtur Hilaliii merhaba, bende 38+3 te sezeryan tarihi aldım. Şuan 36.haftamdayım. Bebeğin kilosu 3 kg 97 gram bakalım pazartesi ne kadar olacak. Kilosu düşük olursa belki 3 gün falan daha beklerim.
Pambix Hilaliii İlk bebegimde 38+0 da suyum geldi sonu sezeryanla bitti 😄 şimdiki de 38+3 te planlanıyor bir sıkıntı çıkmazsa 10 gün kaldı inşallah