[silindi] Allahneverdiysee Bi tık tosuncuğuz galiba ama olsun sağlıklı gelsinler de aşırı olmadığı sürece sıkıntı yok ☺️🥰
Deletedmom54555 Bi tanıdığımın benden iki hafta küçük 23 haftalık bebeği 1 kilo 100 grammış. Ben bunu duyunca çok üzüldüm benimki çok Zayıf galiba diye 😂
Kilicbebek Deletedmom54555 kıyası hiç sevmem ama bu süreçte istemsiz bi düşünce oluyor az mı çok mı sorgulaması 😂
Bebegim0102 Deletedmom54555 bence onunki fazla ben 27. Haftadayım 1.100 gr dedi doktor o ne ya 23. Haftada öyle olmaması lazım
Allahneverdiysee minikane21 maşallah 1 hafta geri ya da ileri olması normalmiş tam ölçüm yapılamadığı için😊 cinsiyet nedir
Deletedmom54555 Allahneverdiysee o çok kilo aldı bence şeker yüksek çıkmış olabilir . Her gören aşırı şişmiş diyor meyve çok yiyorum demiş ama 😅
Allahneverdiysee Deletedmom54555 ona da geçmiş olsun ben de meyveyi çok yiyorum ama yşne de kilosu sınırda bakalım 😊
Deletedmom54555 Allahneverdiysee bende meyve falan yiyorum yumurta , pekmez ☺️ Sağlıklı olsunlar da 🤗
Jdjdjdjk Allahneverdiysee gayet iyi demişti ama şimdi benimle aynı haftaları daha düşük görünce şaşırdım ben ideal sanıyordum birde glutensiz besleniyorum
Allahneverdiysee minikane21 bu haftalarda bazen geri olabiliyormuş sonra düzene giriyor bence hiç sıkıntı etmeyin . Stres çok etkiliyor bebeğin gelişimini ablamdan biliyorum. Bir süre strese maruz kaldı bebek iki hafta geri kaldı gelişimden maalesef