Allahneverdiysee bebeğin kilosuna bu kadar takılmayın. 300 gr aşağı yada yukarı ölçebiliyor cihazlar. Yani doktor sana 700 deyince bebek 700 olmayabiliyor.
ayrıca anneden anneye bebekten bebeğe değişiyor. Minyonsanız -eşiniz ve siz yani- bebeğin kilosu az olabiliyor. Bir tuhaflık olunca doktor genelde söylüyor zaten. Bunlara takılıp stres yapmayın sakın 😌