ilkgozagrimhavinim benimde sezeryan ile alacak doktorum 3 günde bir hastaneye gidiyorum 36 haftalık ama 2400 gram. 29 dan beri de geriden geliyor. Bebişiniz genetik olarak zayıf olabilir bu asla sizinle ilgili bir durum değil sakın kendinizi suçlu hissetmeyin . Ben alarm kurup geceleri kalkıp yemek yiyordum etrafimdakiler aç birakiyorsun çocuğu dedikleri için annelik çok farklı bir duygu. Hic kimse sizden daha fazla düşünemez bebeğinizi eşiniz bile. İnşallah perinatalog güzel seyler söyler , kilosuna takılmayın kuvez ihtiyacı olmadan en sağlıklı şekilde kavuşursunuz umarım 💮