Mdne2701 32+1 im şuan dün hastaneye gittim. 62 ile hamile kalmıştım 66 olmuşum. 4 kilo aldım şuanlık. Doktor çok iyi gittiğini söyledi. Gebelik şekerm çıktı az kilo almama rağmen. Hamileliğimi öğrendiğim günden beri hergün en az 7-8 bin adım atıyorum. Sabah kahvaltısında tam buğday ekmek yiyorum 1-2 dilim biraz peynir bir yumurta salatalık zeytin kayısı gibi öğlen genelde bi bardak süt bi avuç ceviz fındık badem yiyorum akşam yemeğinde hiç ekmek yemiyorum sebze yada protein olacak şekilde hazırlıyorum yanında yoğurt yada ayran kesinlikle oluyor. Şuan bu şekilde devam ediyorum. Belki fikir olur sizin için