Merhaba ben de 29.haftadayım. Biraz önce doktordaydım. Doktorum 31.hafta gibi olduğumu bebeğin 2 hafta ilerde gittiğini söyledi. 37.haftaya kadar çalışıp sonrasında bebeğimle daha çok vakit geçirmek istediğimi söyledim ama bana çalışsan çalışsan 34.haftaya kadar çalışabilirsin dinlenmen gerek dedi. Ben de 2 hafta için çalışır almak istemiyorum. 32.haftada ayrılcam gibi görünüyor.