İki aylık bebeği bırakıp gitmek çok zor
Annesi ailesi aynı şehirde olmayanlar ne yapsın
Bu konuya el atılması lazım
Ücretsiz izin kadar da saçma bir şey yok
Memurların çoğu çalıştığı yerde kiracı bir Orda bir burdayız
Kredi mi ödeyelim kira mı ?
Bi de maaş kesintisi olunca çok kötü oluyor
Change.org da doğum sonrası izin 6 aya çıkarılsın diye bir imza kampanyası vardı imzalamayan varsa buraya link atayım