32+4′ten bildiriyorum hiç çatlağım yoktu annemler de bizde hiç olmadı diyince rahata bağladım daha da oluşmaz heralde diye krem yağ vs kullanmadım ama bu hafta baktım ki memede ve bacaklarda kırmızılı morlu çatlaklar oluşmuş😰 bu saatten sonra kullansam fayda eder mi ki?