Hatice_551 Prilam bende sadece bir hafta etki etti sonra icsemde hiç bişey fark etmedi. Bir kutu bitene kadar ictim onu. Sonra tekrar almadim. Sakız çiğnemek iyi geldi tüm gün agzimda sakızla dolaniyodum zaten maskede var dışarı çıksakta agzimdaydi yani 😂 ağzım yorulunca onu bırakıp cerez atıştıriyodum türk kahvesi, süt, ayran iciyodum. Bir şekilde oyaliyodum kendimi. 4 üncü ayın baslarinda bitti çok şükür. Şu an 6 inci aydayim hâlâ ara ara sabah bulantilari oluyor ama o da kahvaltı yapana kadar sürüyor. Çokta rahatsız etmiyor.