Kdrrelk Bnde geçen hafta oldum biontech 31 haftalıktım sadece iki gün kol agrım oldu başka bir sey olmadı şükür 22 ekim de ikinciyi olcam nasipse
Nazli_ayar Bsteyldrm evet bir ay önce ilk dozu oldum. Bir sorun yasamadim. İlk müsait animda ikinci dozuda olucam. Bu arada gebelere biontech öneriyorlar
Berna2045 Ben hamile olduğumu öğrenmeden önce 2 dozumu da oldum ama meğersem hamileymişim o dönemde..doktorum bir sıkıntı olmaz dedi şuan 14. Haftadayız normalde 20. Haftadan sonra öneriyorlar sanırım ama benim ilk ayıma denk geldi bilmeden
Defnemmmmmm Bsteyldrm 1 doz biontec oldum 20.haftada şuan 21+5 ay sonu 2.dozu olucam inşallah yan etkisi olarak sadece kol ağrısı ve baş ağrısı oldu okadar
Balammm1922 Bsteyldrm 18haftamda bıontech oldum sımdı 21 haftalıkım bebeyım ıyı sukırler olsun ıkıncı dozumu 26haftamda olucam foktorum oyle soyledı
Busrra Emdok Doktor 2. doz biontech önermedi dimi ? Benim de aynı 2 doz sinovac vardı 21 haftadayiz biontech ilk dozu olacağım cesaretimi toplayabilirsem :(