Asyaveannesi36 Bsteyldrm ben 24.hafta da oldum akşamına da bebeğimin hareketlerini hissettim 3 doktora danıştım delta varyantı inanılmaz artmış durumda olman daha iyi dedi birde üzerine kuzenimin arkadaşı 7 aylık hamileyken öldü bebeği küvöze aldılar bunun üstüne korka korka gidip ilk dozunu oldum 😢
FatihBatur Bsteyldrm ben 20 haftalikken sinovac oldum haftaya 2. Dozum var onu da olacağım insallah bütün etrafım korona 🤷🏼♀️ En azından Allah korusun korona falan olursam ah keşke vah KESK’e asi olsaydim demem size de tavsiyem çok araştırmayın kafanız coook karışır cunku herkesin farklı bir fikri var çoğunluk doktor asi olun diyor kendi doktorunuza sorun sadece o ne diyorsa onu yapın
Gozdeekk Bsteyldrm 17. Haftadayım ikinciyi olucam. Birinciyi olduğumda hiçbir yan etkisi olmadı cok şükür
MinikMucizeninAnnesi 2 dozuda oldum bıontech. Ve bebeğimin şuan için Sağlığı yerinde şükürler olsun. 22 ve 26. Haftalarımda olmuştum suan da 27 haftadayız :)
nrmnmrt Bende 1 gün önce oldum 25 haftalık hamileyim doktorumla konuştum oda önerdi biontec oldum kol agrisindan başka bişey yaşamadım ölüm oranları çok arttığı için ol dedi doktor bende korkuyordum olmamak için ama covid daha zor
Seymaerdgn 28 haftalığım ve 1.doz aşımı oldum sadece 2 gün kol ağrısı yaptı bi sorun olmadı çok şükür🙏
Stabak92-- Bsteyldrm bende iki dozumu oldum biontech 18 haftalığım kol ağrısından başka bir yan etki olmadı çok şükür
busrasahinn Bsteyldrm 1 dozu 21 haftalikken vurundum Biontech yarın 2. Dozu vuruncam Allah nasip ederse 24+4 um