AiA Şeker yüklemesi tartışmaya açık bir konu değildir. Herşey Canan Karatay ın başının altından çıkıyor . Sadece kaç ml olacak o tartışma konusu biz sana 50 yada 75 yükleyelim dedi . Bende yaptırdım . Hiç bir zararı olmadı . Aynı zamanda eğer tatlı seviyorsan günde yediğin şeker miktarından da fazla değil .
gonulcelen AiA evet ben baktm 12-13 küp şekere eş değer. Tatlı vs zaten onun fazlasını tüketiyoruz belki de
gonulcelen Zeynepsara bnde 50 yaptırdım çıktı inş ptesi tekra edeceğiz 100 gr inş yüksek çıkmaz bu sefer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Ama kendimi hazırladım her türlü sonuca 😞
Hcrksk gonulcelen aynıyız.resmen içim çekiliyor kan verirken.eşimin elimi tutması,hemşirenin elinin hafifliğiyle atlattım.pazartesi benim de rutin kontrollerim ve tetenoz aşım var😒
gonulcelen Hcrksk normalde bnm bu hafta ama ben aralara gün koyuyorum bir güne kadar stresi kaldırmam diye 😂
gonulcelen Hcrksk neden o kdr pahalı acaba 121 tl hastaneler sadece içeçek parası falan alıyor yazmışlar. Başka testler de mi yaptırmıştınız