gonulcelen merhaba anlatayım.Önceden doktoruma direk glikoz içmek istemediğimi söylemiştim.Sabahın 8inde gittim çünkü bu ölçümler ister glikoz ister aç tok bakılsın 1 saat arayla ölçüyorlar.
Ben aç gittim ilk,verdim kanımı.Sonra normal kahvaltımı ettim.
Kahvaltımda her zamanki gibi 2 haşlanmış yumurta,1bardak süt,elim boyunda tam buğday 1 dilim ekmek,domates salatalık peynir kaşar,8-10 tane yeşil/siyah zeytin,3-4 tane biber.
Ekmeğin üstüne de kendi yaptığımız tereyağ ve çilek reçeli ve bal vardı.
Sonra tekrar geldik hastaneye zaten yakıncacık.Tok olarak verdim kanımı.
Sonra sonuçlar çıkınca doktora gittim zaten onun ekranına geliyor.
Açlık 78, 1saat sonraki tokluk 112, 2 saat sonraki tokluk 104 çıktı.Hepsi iyi normal,riskli çıksaydı yükleme kesinlikle yaptırırdım dedi doktor.Pazartesi tekrar aynı şekilde ölçtüreceğim.
Bende biliyorum ki gebelik şekerinin,temelde ailede şeker olup olmaması,zayıf/kilolu olmak,yaş,gebelik sayısı,gün içinde tatlı yemek yememekle alakası yok.Ancak az da olsa bir etmenleri varmış,yani daha dikkat etmek şeklinde.Zaten ancak 24. Haftadan sonra pankreasın ve hormonların çalışmasındaki performansla ortaya çıkıyor.İnşallah hiç bir gebe de hiç bir sorun çıkmaz.