Mervemtl27 İlk kez hamilelik duygusunu yaşıyorum ve nelerin düşük riski taşıdığını bilmek istiyorum anneler 🌸
Ilkayy Mervemtl27 vallah orası hşc belli olmaz canım hic.bir sorunum yoktu doktor muhanesindrn 2 gün sonra şakır şakır kanama yaşadım. Birden oldu
Suzanne Mervemtl27 benim hiç düşük riskim yoktu cinsel ilişki sonrası lekelenmem oldu yani neyim risk olduğu kanama veya lekelenme sonrası anlaşılıyor sanırım
Merve_KOPUK Mervemtl27 benimde bir düşüğüm var doktorum bana sagliksiz gelişen bebekte ve gebeliklerde vücudumzun bebegi hastalik olarak görüp dışarı atmasi sonucu düşüğün gerçekleştiğini söyledi yani gün icindeki hareketlerimize tabiki dikkat etmemiz gerekiyo özellikle ilk 3 ay ama en büyük etken sagliksiz gebelik
Mervemtl27 373437 hayır herşey yolundaymış çok iyi 8 haftalığım ama ilk kez bu duyguyu yaşadığım için herşeyden korkar oldum bilgili kişilere danışmak istedim
Mervemtl27 Ilkayy Allahım acil şifalar versin inşallah 🙏🏻 Normale döndünüz mü peki neyden kaynaklıymış
Ilkayy Mervemtl27 20 sinde doğumun var çok şükür sonuna geldim kanama yaşadığımda 11 haftalıktım. Doktorlar bile şaşırdı bu kanamaya bu bebek nasıl tutundu diye sebebini bulamadılar ilk gebeliklerde vücut bebeği yabancı cisim olarak görebiliyormuş. O yüzden vücuttan atmaya çalışıyormuş. 7 gün hastanede yattım 1 ay evde kanamam devam etti adet kanamasından beterdi doktorlar hiç Umutlu değildi. Ama şimdi çok şükür 2 hafta kaldı doğuma
Mervemtl27 Ilkayy çok sevindim Allah’ın mucizesi işte Rabbim bir sancıda kurtarsın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸
prensesim1_ Ilkayy ya benmde 2 haftadır kanamam var rahim atmaya çalışıyo dediler sağlıksız düşer kürtaj dediker aldırmadım kalp atışını duydum ilk gebeliğim bin şükür şuan iyiyiz ama kanamamız devam ediyor 😏
balbebek412 Ilkayy mucize ♥️ benimde kanamam vardi ama sizinki gibi degil, nasibi varsa kamyonda carpsa o bebek dusmez demisti doktorum, gercekten oyle. allah bagislasin size insallah, hayirli evlat olsun 🤗
Gulsumelif İlk hamileligimde birden bire şakır şakır kanama yaşadım şimdi 2.de doktor dinlenmem gerekiyor dedi ama dinlenemedim kızımı 3 kere kucağıma almak zorunda kaldım kızımın peşinde dolanmak zorunda kaldım ertési gün bir şekilde oldu yani tekrardan
Ilkayy Mervemtl27 amin inşalalh canım. Hepimiz sağlıklı alalım kucağımıza inş. İlk 3 ay çok önemli ağır iş yapma ani hareket yapma ilişkiden kaçın ilk 3 ay. Kimileri diyor ki bişey olmaz ilişkiden bende bişey olmadı diyor herkeste olcak diye bişey yok tabi ama önermiyor doktorlar ilk 3 ay cünkü çocuk tutunma aşamasında Tutunması icin yardımcı ol çocuğa ki tutunsun Anensi ☺️
Suzanne Mervemtl27 yok yaşamadım Allah’a şükür Progestan kullandım size tavsiyem ilişkideki pozisyonlarda çok zorlamayın ağır kaldırmayın sonra her şeyi yapmaya korkuyorsunuz 😂
Mervemtl27 Merve_KOPUK öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin 🌸sağlıksız gelişen bebek derken tüketilen besinlerle mi ilişkilendiriliyor yoksa vücutla mı alakalı
Merve_KOPUK Mervemtl27 tamamen vücutla alakali bebekte eksik gelisen bisylerle alakaliyms genetik faktörlerde var tabi 😊
Gulsumelif GizemCengiz ılk hamileligimde bi sebep yoktu doktor bekleme düşer falan dedi sağlıksız dedi ama serum iğne verdi ilaç vermedi için rahat etmeyip başka hastane gittim oda progestan başladı yat dedi ikincide de ilk hamilelikte olduğu için riskli olabilir dikkat et dedi ama edemedim bunda da kürtaja gel dedi doktor baya panikli geçti ne olursa olsun anne olmak zor 😏 3 aydır yatıyorum inşallah sizede bisey olmaz olumsuz düsünmeyin dikkat edin :)
Ness3 prensesim1_ kaç haftasın bebeğin nesi sağlıksızmış? Annem beni 9 ay kanama ile doğurmuş bütün doktorlar semiş ki Yaşamaz sağlıksız sürekli kanama oluyot vs. 30 yaşındayım boyum 172 😁 hiç birşey brlli olmaz sıkma canını
Ilkayy prensesim1_ kendi düşmeden nasıl Kürtaj diyebiliyorlar suçtur bu sakın almayın Allah bilir onu benim şakır şakır kanamam oldu kıpkırmızı. Doktorlar hala şaşkın bu çocuk nasıl tutundu diye şimdi doğumum var çok şükür yatın bol bol
Ness3 Mervemtl27 bana dikilmek ayakta durmak mesela… Kargo ya kadar yürürüm kanamam olur. 2li test yaptırmışım herşey harika o gün eve geldim yatak döşek kanamam oldu hastaneye yatırıldım. Gerçekten belli olmuyor. Riskin olmaması güzel bunları okuyup kendini tribe de sokma. Ama birşeyim yok diyip gezip dolaşma kendini yorma evde iş yapma koru kolla kendini. Ama herkesin kötü olacak diye birşey yok harika vie süreç bu tadını çıkarırsın umarım ❤️
Mervemtl27 Ness3 amin inşallah sağolun ilerleyen zamanlarda sıkıntı yaşamam umarım anksiyete bozukluğu var bende bu yüzden acabalara çok giriyorum