Damlamuratalparslan @Cananslife 2 cm ve sancilarla yatış yaptım suni sancı verdiler iki buçuk saatte doğurdum hayırlı güzel doğum hikâyelerin olsun inşallah
Gulsah1616 Cananslife allah sağlık sıhhat versin inşallah. Bir şey soracam şimdiye kadar sancın oldu mu? Yani normal giden bir gebeliğin mi vardı yoksa zaten ererken olma ihtimali var mıydı ? Ben de 32. Haftadayım ve hiçbirşey hazır değil. bir an korktum şimdi