Bende 19+1 deyim neredeyse 1 aydan fazladır kasınıyorum kaç kere cildiyeye gittim kremler kullandım pek bi faydası olmadı. Allerset hapını verdi doktor 3 gündür içiyorum geçti kasıntım iyi geldi en son ki kan testinde karaciğer enzimlerim yüksek çıktı bunun için de dahiliye doktoruna gittim ultrasonla herşeye baktılar temiz cıktı 3 hafta sonra tekrar kan vericem duruma bakıcaklar şuan ilaçlık bi değerde değilmiş daha fazla yükselirse ilaca başlarız dedi, bu durumu yaşayan oldu mu aranızda?