Eğer ki testleriniz temiz çıktı ise karaciğer ve böbrek bu hastalığın adı pupp yani gebelik kurdeşeni. 32 de sadece hafif kasıntı vardı uyuz değil dediler herhalde catlamaktan kaşınıyor 33 de gece yoğun kaşıntı ile acillik oldum testler yapıldı kolestaz vs çıkmadı stilex yazdılar eve geldim nafile mustela kullanmaya başladım bu sefer vücudum yara içinde kalmıştı yavaş yavaş yayıldı. Doktorum cildiyeye git dedi gittim komple muayene oldum ayrıntılı kurdeşen dedi gebelik sırasında ortaya çıkıyor sebebi yok . Doğumdan sonra genellikle geçiyor ama uzun süre gecmeyeni de var bana bir iğne yaptılar kortizonlu bebeğin de ciğerlerini geliştiren , eczanede krem karisimi yaptırdı kaşıntı oldukca sür dedi birtane daha krem verdi kortizonlu onu 1 hafta kullanabilirsin daha sonrasında yasak dedi zyrtec diye bir alerji hapı verdi onu da 2 hafta içip bırakıyorsun oda sonrasında yasak dedi yarın kadın dogumcuya kontrolüm var bakalım ne dicek ama çok kötüyüm şu anda uyanık olmamın sebebi kaşıntı artık geceleri ağlıyorum canım çok ama çok yanıyor kasimaktan her yerim kan içinde Allah yardımcımız olsun bir an önce doğum yapmak istiyorum ama dayanamıyorum gerçekten