YagmurMerveEren benim değerlerimdr sizinkine yakın çıktı 3 - 4 aydır kahvaltıdan yarım saat önce aç karnına tiroid ilacı kullanıyorum. Gebelikte 2,5 altında olması gerekiyormuş benimki normale döndü fakat doğuma kadar kullanın dedi doktorum. Hamilelikte önce tiroid sıkıntım da yoktu. Gebelikte çıktı .