yagizinannesii yarencaliskan ay bende öyle hissedilmiyor dimi hiç bişey birde sakinleştirici falan yapıyorlar mı. Bu zamana kadar hiç operasyon geçirmedim şükür korkutuyor beni ameliyat ortamı 😂
yarencaliskan yagizinannesii benimde ilk ameliyat deneyimimdi:) yok canım hissetmiyorsun merak etme bebeğinin sesini duyunca zaten ne heyecan ne stres kalıyor. Sanırım sakinleştirici yapılıyor cunku ben kendimi okadar iyi hissettimki bir anda korku ve heyecan kalmamıştı Leyla gibi olmuştum 😊
1Busraaa_ yagizinannesii 😄 bende öyle, 18 ekime sezeryan günü verildi 39+0 haftalıkken olacağım. Korku var sadece 😁
yarencaliskan yagizinannesii malesef öyle bir yatırıyorlar ki 🤣🤣 insan yavrusuna kavuşmak için herşeyi yapıyor malesef ama o anı yaşayın tekrar yaşamak isteyeceksiniz korku acı kalmayacak 💕
yagizinannesii yarencaliskan ya zaten korku var ama inanın çok heyecanlıyım keşke diyorum yarın olsa biran önce kavuşsam. Görmeden özledim 😘
Melos1 yagizinannesii yani elle mi muane etti? 2 hafta önce bende alttan muane oldum kamera ile rahim boyuna baktı kısaymıs sanırım ilac verdi
yagizinannesii Melos1 evet benimde alttan ultrasonla baktı. 17. Haftamda 47 mm çıkmıştı. Güzel demişti. Şimdi geçen hafta baktığında 28 mm olduğunu gördü. Bu hafta 22 mm olunca artık açılmaya başlayacak dedi incelmiş gün vereyim alalım dedi.
Melos1 yagizinannesii bende cuma günü gidicem umarım düzelmiştir daha 29. Haftamdayım erken doğum riskim var malesef inşAllah ilaç işe yaramıştır
Melos1 yagizinannesii ben detaylıda pedolog doktor 29 mm ölcmüş kağıtta gördüm sonra kendi doktoruma baktırmamı önerdim oda doğru görmüş biraz kısa ilaç veriyim 2 hafta sonra gelin dedi cuma gidicem işte hayırlısı ile güzel sonuclar alırım inşAllah
Defnemmmmmm Melos1 sakın diyorum benim fikrim ilk doğumum normaldi berbat sancılı doğum yaptım ama sonrasında hemen ayağa kalktım kızımda tersti sezeryan oldum 15 gün kendime gelemedim sancıdan normal doğum en temizi şuan 3.hamileyim keşke normal yapabilsem
Melos1 Defnemmmmmm valla bilmiyorum ya hangisi hayırlısıysa hangisi kolay sağlıklıysa artık Allahın izniyle🤲🥰
yagizinannesii Defnemmmmmm bende çok normal istedim ama maalesef benim oğlumda ters mecbur sezaryen olacağım. Keşke istediğimiz gibi olsa herşey
Deletedmom72727 yagizinannesii Allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin İnşaAllah darısı başımıza
Defnemmmmmm yagizinannesii keşke canım mecbur kalınca yapıcak bişey olmuyor maalesef keşke normal yapabilseydik