yagizinannesii canım hiç korkma sezeryan çok güzel bende nasıl doğurcam diye deliriyordum korkudan ama okadar hızlı ve ani oldu ki anlamadım bile benden sana tavsiye, doğumdan sonra 2-3 saat geçiyor kahve vs içebilirsin diyorlar bol bol kahve iç sade, dondurma ye kesinlikle anesteziyi atıyorsun . Bol su içiyorsun ilk ayağa kalkmadan sezeryan korsesi Ameliyat korsesi diyede geçer ondan mutlaka al ben 15 gün gece uyurken bile onu taktım aşırı rahattı. İlk ayağa kalktığında pes etme hep yürü ağrın acın yavaş yavaş geçicek hiç birşey kalmayacak dediğim gibi korsesiz çok daha zor oluyor yatarken bile korseyle yatmanı tavsiye ederim.
gögüs ucu için krem almadıysan lansinoh al ve şimdiden sür çatlamaması için.
hayırlı doğumlar emin ol okadar hızlı geçicek ki ne ağrı ne acı kalıcak. Yavrum 3 aylık oldu anlamadım bile . Herhangi bir soru işareti varsa kafanda sorabilirsin canım…