demirmommm yani doktorlar genelde yenidoğan bebeklerin giiymi için, bize göre bir kat fazla giydirilmeli diyor. Sürekli battaniyeyr sarılı oldukları için katlardan birini battaniye oluşturuyor. Battaniye kullanmayacaksınız, altına 2 pijama üstüne uzun kollu zıbın artı kıyafet gibi düşünün. Ama çocupu nasıl alıştırırsanız öyle gider. Çok sıcağa alıştırmamakta fayda var.