nslhnyldz amin canım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız. Kasıklarımda baskı oluyor o da normal dedi doktorum benim kanamam oluyo 1 haftadır yok ama belli olmuyo kanaman olursa korkma hiç hastaneye gidince gerekli tedaviyi yapıp eve gönderiyorlar alıştım artık ☺️