SerpilEsra svncgzde 34 haftada kac kilo dogdu bebegnz ciger gelistirici olmusmuydunuz ve ne kdar kuvezde kaldi acaba cok sordum kusura bakmayin bende ilk dogumumu 33+5 yaptm 2.sini 34de yapacagm.
Bebegim4 26z25a04f merhaba 32 de doğan bebeğiniz ne kadar küvezde kaldı benimde erken doğum riskim var doktor 32 den sonra daha rahat olur gibilerinden konuştu süreç hakkında yardımcı olur musunuz rabbim bağışlasın iki yavrunuzu da inşallah 🙏🏻 🥰
Niln Bebegim4 15 gün küvezde kaldı canımdan can gitti Allah kimseye yaşatmasın inşallah tüm bebeklerimiz vaktiyle sağlıkla gelsinler🤲😇
svncgzde nslhnyldz kızım tedbir amaçlı antibiyotik tedavisi gördüğü için 1 hafta küvözde kaldı canım. Bugün 43 günlük oldu çok şükür çok çok iyiyiz ❤️
nslhnyldz 26z25a04f 32 hafta da doğan bebeğinizde bi sıkıntı oldu mu? İnsan korkuyor inşallah bebeklerimizin hepsi sağlıklı olur.
Bebegim4 Niln aminnn aminnn inşallah rabbim bağışlasın hepimizinkini gitmez mi hiç evlat bu çok şükür yanınızda ya geçti gitti inşallah
svncgzde SerpilEsra 2200 doğdu canım bir gün önce ciğer geliştirici vuruldu. Çok şükür solunum sıkıntısı olmadı sadece enfeksiyon riski olduğu için 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü 1 hafta sonra kavuştuk ❤️
Birmelekannesi_38 SerpilEsra Bemde 3 gün önce 33+5 de doğum yaptım beebginiz ne kadar kuvezde kaldı kilosu boyu ne kadardi
ZumrutHanim nslhnyldz ben. 31+3 19mm ragimagzi 2cm acilma ile acil sezeryana alindim son konuma bakabilirsin
miranbeyinmothersi bebegimizibekliyoruz1 rwhim ağzı uzun kısalığı nasıl teşhis ediliyor ne zaman anlasılır 16 kanamam oldu dinleniyorum bol bol 19 haftamdayım suan herşey normal dediler ama korkuyorum
bebegimizibekliyoruz1 miranbeyinmothersi karnından ölçülünce pek doğru çıkmıyor vajinal ultrasonla bakılıyor genelde en doğru sonuç o hiç belirti vermiyor ki bilemiyor insan uzadı mı kısaldı mı benim 24 den 35 e çıktı sonra 35 den 24 e indi anlamıyor insan
Sevim1609 miranbeyinmothersi benim vajinal yasak canım o nedenle doktorum ultrason ile kontrol ediyor
Rainbow0126 bebegimizibekliyoruz1 nasıl çıktı peki bende enfeksiyon nedeniyle kısalma var sanırım. Sadece enfeksiyon için ikili fitil ve progestan hap verdi doktor. İğne mi olmalıyım acaba?
SerpilEsra Birmelekannesi_38 kuzum senin postuna yazdim sanki oyle hatirliyorum 6 gun kalmisti oglum 2200 dogmustu
Umudayolculuk36 nslhnyldz benim de var rahim kasılmalarım sancılarım oluyor😪 bebeğim de 5gün gerilik varmış 29.haftam :(
Yasemincicek Sürekli erken doğum riskim vardi 29 haftada 4 doz cger geliştirici iğne oldum rahmimde incelme bir santim açıklık vardı çok şükür şuan 37 haftalık olduk Allah’ın izniyle 38 de sezeryan