Canankmrc Byztrkravc 28+4tüm yaptrdgımda kanaman felan oldumu canım kanama olunca erken yaptırabliyolar
Canankmrc Byztrkravc o yüzden yapalım demiştir canım yaptır bencede hiç bir zararı olmuyor zaten bu 2. Gebeliğim 2sindede yaptılar bana
Hayal-123 Byztrkravc bence de yaptır canım ben 7 haftalıkken bu yüzden bebeğimi kaybettim hem 21 haftadan sonra oluyor dediler anan kaybedince bu yüzden dediler kürtaj olduktan sonra baban o iğne yapıldı ve ben üç sene sonra hamile kalmıstım😞🙏🏻
izmirlitazeanne Byztrkravc eğer kanaman olursa 28 den önce olursun tabi ki kesin ve net bilgi bu 🥰bende oldum kanamam olduğu için haftasını hatırlamıyorum açıkçası ama kanama olunca mecbur oluyorsun. En iyisi olman zaten 🥰
Rainbow0126 Kanama varsa erken yapması normal. Kanama olursa hemen gel iğne yapalım yoksa 28. Hafta demişti doktor.
Esma40 Byztrkravc diger 2 gebeligimde 28nci haftada oldum bundada doktorum 28nci haftada olacagimi soyledi size neden erken yapiyorlarki :/