tubakaya1 38+2 Benim de kasılma çok.oluyor yukarı doğru toplanıyor çok nadir ve kısa sürelide adet sancısı gibi 1 2 dakikaya gidiyor. Bugün doktora söyledim bebek büyüdü yeri az geldiği için kasiliyor dedi. Şancı içinde keşke adet sancısı gibi olsa daha büyük sancılarla bekliyoruz seni buraya dedi😀 gerçi nst de sancim çıkıyor ama ben hiç hissetmiyorum. 40 haftayı dolduracak gibi hissediyorum kendimi.