ikizlerinannesiiii hayırlı uğurlu olsun, benim ikiz olma ihtimali vardı olmadı ama eğer olsaydı böyle uyumlu isimler oluyor ya öyle koymayacaktjm mesela Ege Efe, Seda Eda gibi ses benzerliği olan ikiz isimlerini sevmiyorum. İki oğlum olsa birinin adını Umut birinin adını Deniz koyardım 😍 tek oğlum olsa Umut Deniz koyacaktım zaten ama kızım oluyor 😍😅 Oğuz ve Mete de güzel isimler bence eğer Türk kökenli isimlere ilginiz varsa 😊