EceAydn haklısınız.Içimi rahatlattınız.Bugün ilacı ilk kez içtim ama sanırım o dahaçok mide bulantısı yaptı.Içmek hiç istemiyorum ama mecburen içiyorum.Inşallah bebeğim kendini korur beslenir.Ben de 2 kilo verdim.Bebekletimiz iyi olsun da ama anne sağlığı ve psikolojisi dr önemli.Süfekli ağlıyordum öleceğim diye.Bulantı yaşamayan bunu anlayamaz.Hepimizin hakkında hayırlısı olsun ama inşallah bebelerimiz iyi sağlıklı olsun.